Místo výkonu práce:
- Obecní úřad Kněžmost, Na Rynku 51, 294 02 Kněžmost
Charakteristika pozice:
- příprava podkladů pro rozhodování orgánů obce (především rada, zastupitelstvo)
- koordinace nebo zajišťování oprav, revizí a údržby majetku
- příprava podkladů k některým smlouvám na úseku majetku obce a jejich uzavírání
- administrativní činnost spojená s vedením agendy investic obce menšího rozsahu nebo částí velkých investic
- příprava podkladů pro výběrová řízení investičních akcí obce, zejména veřejných zakázek malého rozsahu
- příprava návrhů právních předpisů (např. vnitřní směrnice, vyhlášky)
- příprava podkladů pro vedení údajů v informačních systémech (DTM)
- poskytování informací podle zvláštního právního předpisu
Platové podmínky:
- v souladu s NV č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe v technickém oboru
- výborná uživatelská znalost práce na PC
- řidičský průkaz skupiny B
- samostatnost, schopnost učit se novým věcem, spolehlivost, pečlivost
- všeobecný přehled, schopnost rychlé orientace v právních předpisech nezbytných k výkonu sjednané práce
- profesionální jednání, velmi dobré komunikační schopnosti i v podmínkách pracovní zátěže, práce v týmu
Výhodou může být:
- praxe ve veřejné správě, správě majetku, oboru investic, ve stavebnictví
Lhůta podání přihlášky:
- 24. března 2025 do 11:00 hodin
Bližší informace naleznete v přiložených dokumentech.
Veřejná výzva č. 1/2025 - referent společné státní správy a samosprávy
PDF dokument, Velikost: 90.07 kB
Přihláška k veřejné výzvě č. 1/2025 - referent společné státní správy a samosprávy
DOC dokument, Velikost: 33 kB